Asiakaskyselyn tulokset 2025

NPS kehitys

Huhtikuussa 2025 toteutettu vuosittainen asiakaskysely tarjoaa meille paitsi iloa onnistumisista myös arvokasta tietoa siitä, missä voimme kehittyä. Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille – palautteenne on meille erittäin tärkeää.

Wash palvelut on yritys, joka haluaa kehittää toimintaansa oikeasti – ja se näkyy vuoden 2025 asiakaskyselyn tuloksissa. Vuoden 2024 asiakaskyselyn jälkeen olemme tehneet muutoksia mm. prosessien ja työtapojen tehostamiseen liittyen sekä panostaneet työntekijöiden perehdyttämiseen.

Vastausten perusteella olemme onnistuneet nostamaan asiakastyytyväisyyttä ja meitä halutaan suositella muille enemmän kuin koskaan aiemmin. NPS-lukumme on nodella korkea, 61,76.
NPS -luku vastaa siihen, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelisi palveluitamme muille.


Erinomaiset arvosanat palveluistamme

Asiakkaamme kokevat koko asiakaskokemuksen erittäin korkeaksi. He ovat tyytyväisiä saamaansa palvelukokonaisuuteen ja arvostavat joustavuutta. Tarjoamme asiakkaillemme muutoksia vastaavia ratkaisuja ja otamme siivoustarpeet huomioon asiakaskohtaisesti. Lisäksi esimerkiksi laskujemme tietojen oikeellisuus sai arvosanaksi 9,3.

Vakiosiivoojamme ovat olleet luotettavia ja tehneet työnsä hyvin.

Asiakkaamme arvostavat, että henkilöstöllämme on hyvä palveluasenne ja asioihin reagoidaan nopeasti – tästä olemmekin saaneet kiitosta asiakaskyselyissä vuosi toisensa jälkeen.

Puheluihin vastataan todella nopeasti.


Jatkuvaa kehitystä ja parempaa palvelua

Vaikka tulokset olivat erinomaiset, aina voi myös parantaa. Kyselyn tulokset osoittavat kehitysalueita esimerkiksi sijaisten toiminnassa. Jatkamme panostamista tämän osa-alueen kehittämiseen. Kannustamme asiakkaitamme olemaan yhteydessä heti jos jotain raportoitavaa ilmenee. Näin saamme tehtyä mahdolliset korjausliikkeet viivytyksettä. Sähköposti tai soitto suoraan työnjohtajalle on paras ja nopein väylä, mutta myös vaihteeseemme voi olla yhteydessä kaikissa asioissa.

Vaihde:
Puh. 044 767 1850 | siivouspalvelu@wash.fi

Otamme kaikki saadut palautteet huomioon ja käytämme niitä palveluidemme parantamiseen. Kaikki kyselyyn lähetetyt toiveet, ideat ja kehitysehdotukset on käyty läpi ja otetaan käsittelyyn kehityskokouksissamme.

Kiitos – yhdessä rakennamme puhtaampaa tulevaisuutta!