Usein kysyttyä / FAQ

Mistä tiedän, että hakemukseni on mennyt perille? 

Saat sähköisen hakulomakkeen lähettämisen jälkeen sähköpostiisi tunnukset järjestelmäämme. Jos et saa tunnuksia, voi ilmoittamassasi sähköpostiosoitteessa olla virhe tai sähköpostilaatikkosi olla täynnä. Tarkistathan myös roskapostikansion.

Voinko muuttaa lähettämäni hakemukseni tietoja? 

Kyllä voit. Jos unohdit hakemusta täyttäessäsi esimerkiksi kirjata tietoihisi suosittelijan, voit lisätä sen kirjautumalla järjestelmään saamillasi tunnuksilla ja muokata tietojasi.

Voinko hakea töitä muutoin kuin sähköisellä hakulomakkeella? 

Töitä haetaan mielellään aina sähköisellä hakulomakkeella, jotta saamme tietosi suoraan järjestelmäämme. Kaikki avoimet työpaikkamme löytyvät nettisivuiltamme. Voit myös jättää avoimen hakemuksen.

Mitä teen seuraavaksi, kun olen jättänyt hakemukseni? 

Käsittelemme hakemuksia yleensä hakuaikana sekä hakuajan päätyttyä. Riittää, kun jäät odottamaan mahdollista yhteydenottoamme. Haastatteluun kutsuttaviin olemme pääasiallisesti yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse. Joskus haut saattavat pitkittyä erinäisistä syistä, joten odotathan kärsivällisesti yhteydenottoamme.

Jos kiinnostuit jostain toisesta paikastamme, voit hakea saamillasi tunnuksilla myös muita avoinna olevia paikkoja.

Mistä tiedän, milloin hakuaika päättyy / päättyi? 

Hakuajan päättymisen näet hakuilmoituksesta, joka on luettavissa nettisivuillamme. Mikäli ilmoitusta ei enää löydy, on hakuaika päättynyt.

Mikä on palkkani Wash’lla?

Noudatamme tehtäväkohtaisen työehtosopimuksen mukaista palkkausta. Mahdolliset koulutus- ja muut lisät tarkentuvat haastattelussa ja niitä kannattaa myös siellä kysyä.  Lopullisen päätöksen palkasta tekee esimiehesi.

Tästä voit tutustua Wash palveluiden työnhakijarekisterin tietosuojaselosteeseen.