Suoritimme vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselyn asiakkaillemme loma-marraskuussa 2018. Kiitokset kaikille vastanneille!
Melkein 90 % oli sitä mieltä, että palvelumme vastaavat heidän odotuksiaan hyvin tai erinomaisesti.
Parannusta viime vuoteen on tapahtunut eikä pisteet missään aihealueessa olleet laskeneet. Tähän yrityksemme voi olla todella tyytyväinen.
Asteikolla 1-10 asiakkaistamme 8,7 suosittelisi palveluitamme kaverille tai tutulle.
Lisäksi olimme onnistuneet mm. myynnin toiminnassa, palvelujen joustavuudessa sekä laskujen oikeellisuudessa.
Myös työnjohdon ammattitaidon näkyminen asiakasyhteistyössä sai kiitosta.
Kehitettävääkin toki löytyi. Siivouksen laadun vaihtelua siivoojien välillä aiomme parantaa
mm. panostamalla henkilöstömme opastukseen ja syventämällä koulutuksia – saaden työntekijöistämme entistäkin ammattitaitoisempia.
Palkintona osallistuneiden kesken arvottiin uusi Huawei MediaPad T3 10 9,6″ WiFi -tablet.
Voittaja oli Sanna Kivimäki, Coronaria Hammasklinikka Oy:ltä, onnea Sannalle!
Keep up the good work!
Joustava ja ketterä organisaatio.
Homma toimii aina nopeasti ja luotettavasti.